SZOLGÁLTATÓI INFORMÁCIÓK ÉS JELENTKEZÉS

Az Indián Nyárra is várjuk majd azon partnerek és szolgáltatók jelentkezését, akik lehetőséget adnak a fesztiválozóknak arra, hogy a jól bevált eszközök mellett olyan új technikákkal, módszerekkel, termékekkel ismerkedhessenek meg, amelyek hozzájárulnak  az egészséges életmód, az önfejlesztés, a feltöltődés, és a külső-belső harmónia megteremtéséhez.

*** Az Indián Nyár 2019 rendezvényünkre a szolgáltatói jelentkezés határideje: 2019. szeptember 1. éjfél***
 

Tekintsd meg rövid bemutatkozónkat, melyből megtudhatod, milyen összetételű, érdeklődésű közönséggel találkozhatsz az Everness-en, és hogy mitől más ez a fesztivál!
 

Dátum: 2019. szeptember 12-15.

A helyszín pontos címe: 8640 Fonyód-Bélatelep, Wekerle u. 5. 

Napsugár Kemping és Panzió

Várható résztvevői létszám: napi 400 fő

INDIÁN NYÁR 2019

Szolgáltatói részvételi feltételek

A rendezvény nyitva tartása: szeptember 12. (csütörtök) 12:00 óra és szeptember 15. (vasárnap) 14:00 óra között.

Szolgáltatói kitelepülés csak a rendezvény teljes nyitva tartási idejére lehetséges.

A rendezvény programjai és egyedi dinamikája alapján a szolgáltatók napi nyitvatartása 10.00-19.00 óra között ajánlott. Ennél korábban és később (reggel 7.00 és este 23.00 óra között) is van lehetőség a nyitvatartásra, egyeztetés alapján.

ÉPÍTÉS / BONTÁS

Építés (szolgáltatói sátor telepítése, berendezése, dekorálása):

Építés: szeptember 11. (szerda) 12:00-19:00 és szeptember 12. (csütörtök) 7:00-12:00 óráig
Bontás (szolgáltatói sátor, berendezések, dekoráció bontása): 2019. szeptember 15. (vasárnap) 17:00 - 20:00 óra között.

Kapunyitás: szeptember 12. (csütörtök) 12.00 óra
Zárás: szeptember 15. (vasárnap) 17:00 óra

AUTÓS és TEHERFORGALOM

A rendezvény építése és bonása alatt az autóval történő behajtásra előzetes egyeztetés után van lehetőség - a parkolás a rendezvény közvetlen közelében vagy a kemping területén lehetséges.  

SZOLGÁLTATÓI KITELEPÜLÉS TÍPUSAI

- Árusító standhely: 3x3 méter vagy nagyobb méretű helyen termékek / szolgáltatások (pl. hennázás) helyszíni értékesítése, és/vagy bemutatása.

- Egyéni kezelőhely: 3x3 méter vagy nagyobb méretű helyen masszázs, egyéb egyéni terápiák, szolgáltatások nyújtása.

- Workshop sátorhely: 5x5 méter vagy nagyobb méretű helyen előre - a rendezvény honlapján - meghirdetett programmal, szolgáltatásokkal történő kitelepülés. 

SZOLGÁLTATÓI KITELEPÜLÉS ÁRAI

A hasznos szolgáltatói terület bérleti díja egységesen 2000 Ft + ÁFA/m2 (de minimum 18 000 Ft + ÁFA). 

A szolgáltatói terület bérleti díjai:

- ÁRUSÍTÓ STANDHELY / EGYÉNI KEZELŐHELY (3x3 - 9 m2): 18 000 Ft + ÁFA
- ÁRUSÍTÓ STANDHELY / EGYÉNI KEZELŐHELY (6x3 - 18 m2): 36 000 Ft + ÁFA
- WORKSHOP SÁTORHELY (5x5 - 25 m2): 50 000 Ft + ÁFA
- WORKSHOP SÁTORHELY (5x10 - 50 m2): 100 000 Ft + ÁFA
- WORKSHOP SÁTORHELY (10x10 - 100 m2): 200 000 Ft + ÁFA

A szolgáltató helyek bérleti díjai az alábbiakat tartalmazzák:

- bérelni kívánt terület használata, melyre saját, vagy bérelt sátor/stand/jurta állítható,

- 1 db 230V-os áramkiállás, a helyszíntől maximum 10 m-re,

- 1 db parkolóhely a rendezvény közvetlen szomszédságában (50 méter) vagy a kemping területén - amennyiben a szállást ott veszik igénybe.

A fenti árak NEM tartalmazzák a bérelni kívánt eszközök (pl. sátor) bérleti díját, a szállás és a Napsugár Kemping területén történő sátorozás költségét, valamint a rendezvényre érvényes szolgáltatói belépőket.

BÉRELHETŐ ESZKÖZÖK

A készlet erejéig:

  • 3x3 sátor: 22 000 Ft + ÁFA
  • 6x3 sátor: 44 000 Ft + ÁFA
  • 5x5 sátor: 75 000 Ft + ÁFA
  • 5x5 padozat (fa padló): 60 000 Ft + ÁFA
  • 5x10 padozat (fa padló): 100 000 Ft + ÁFA
  • 10x10 padozat (fa padló): 160 000 Ft + ÁFA
  • Műanyag szék: 1 000 Ft + ÁFA / db
  • Sörpad szett (2 db sörpad + 1 db sörasztal): 5 000 Ft + ÁFA / szett  

SZOLGÁLTATÓI BELÉPŐK A SZEMÉLYZET RÉSZÉRE

A kitelepülés méretének függvényében az alábbi darabszámú, a rendezvény teljes idejére érvényes kedvezményes szolgáltatói belépő vásárolható bruttó 12 000 Ft / db áron:

3x3 árusító standhely/egyéni kezelőhely: maximum 2 db kedvezményes belépő
6x3 árusító standhely/egyéni kezelőhely: maximum 4 db kedvezményes belépő
5x5 workshop sátorhely: maximum 6 db kedvezményes belépő
5x10 workshop sátorhely: maximum 12 db kedvezményes belépő

A megadott darabszám felett teljes árú, de az építés napjára is érvényes szolgáltatói teljes árú bérlet vásárolható: 26 500 Ft / db.

SZÁLLÁS ÉS SÁTOROZÁS A RENDEZVÉNY TERÜLETÉN

A fesztivál területe a kempingtől elválasztott terület, így a kitelepülés melletti sátrazásra nincs lehetőség. Az Indián Nyár 2019 rendezvényre megvásárolt belépőjegy, valamint a bérelt szolgáltatói terület díja nem tartalmazza a sátrazás díját a fonyódi Napsugár Kemping területén, az aktuális díjszabásról az alábbi oldalon tájékozódhatsz:

Indián Nyár 2019 szállások

TEVÉKENYSÉG VÉGZÉSÉHEZ SZÜKSÉGES ENGEDÉLYEK

A rendezvényre való kitelepüléshez rendelkezned kell a saját tevékenységi körödnek megfelelő, érvényes kereskedelmi, szolgáltatói engedélyekkel, illetve végzettségeket igazoló dokumentumokkal, mert azokat az illetékes hatóságok (pl. NAV, NÉBIH, Helyi önkormányzat) ellenőrizhetik.  

ŐRZÉS, BIZTONSÁGI SZOLGÁLAT

A rendezvény területén nem működik külön őrző-védő és biztonsági szolgálat. A belépés a fesztivál területére csak érvényes fesztivál karszalaggal lehetséges mágneskártyás kapurendszeren keresztül. 

Kérjük, hogy gondoskodj értékeid, árukészleted biztonságos tárolásáról! A rendezvény területén őrizetlenül hagyott értékekért a szervezők nem vállalnak felelősséget. 

KÖRNYEZETVÉDELEM  A MINIMAL-WASTE JEGYÉBEN

2019-ben fesztiválunk elköteleződött a tudatos hulladékgazdálkodás mellett, mely korábbi rendezvényeinken a szelektív hulladékgyűjtés és az újrafelhasználható eszközök bevezetésében mutatkozott meg.

Az Indián Nyár 2019 rendezvényünk méreténél fogva alkalmas arra, hogy továbblépjünk, és bevezessük a minmal-waste vagyis a legkisebb hulladéktermelés rendszerét. Természetesen tudjuk, hogy teljes hulladékmentesség nem érhető el a jelenlegi gazdasági rendszerben a megszokott fogyasztási szokások mellett, de célunk az, hogy példát mutassunk és az első lépéseket megtegyük a tudatos fogyasztás irányába.

Ebben a Szolgáltatóink részvétele és elkötelezettsége elengedhetetlen. Ezért kérünk benneteket, hogy tudatosan tervezzétek meg kitelepüléseteket és árukészletetek szállítását, és a behozott csomagolóanyagot, papírdobozokat, műanyag csomagolást és minden egyéb a kitelepüléseteken keletkezett hulladékot (szállítás, étkezés, stb hulladékai) ahogyan az beérkezett a rendezvény területére, úgy gyűjtsétek is össze és vigyétek magatokkal a rendezvény végén. Reméljük tudatos tervezéssel eleve minimális hulladék érkezik a területre. 

A fesztivál vendégeitől (és minden résztvevőtől) azt kérjük, hogy hozzanak magukkal saját étkészletet. Vendéglátó illetve bármilyen élelmiszert árusító partnerünket arra kérjük, hogy a vásárlók saját edényeibe és tárolóiba szolgáljanak ki, vagy biztosítsanak környezetbarát tálalást, melyet kötelesek használat után begyűjteni és magukkal vinni a rendezvény végén

Minden szolgáltató és vendéglátóipari egység köteles a bérelt területét tisztán tartani, a bontás után tisztán, hulladékmentesen átadni. 

Takarítási és környezetterhelési díj:
A rendezvény végén, bontás után rendezetlenül hagyott szolgáltatói helyekre 20 000 Ft takarítási díjat számítunk fel.
A bérelt sátrakra ragasztani, matricázni tilos! A bérelt sátrakon maradt ragasztások takarítási díja 6 500 Ft.

................

Ha szimpatikusak számodra a leírtak és szívesen együttműködnél velünk, akkor az alábbi linken található űrlap kitöltésével add le szolgáltatói jelentkezésed:

Jelentkezési lap

 

Szervező:

Everness Rendezvények Zrt.

Elérhetőségek:

Kapcsolattartó: Patkós Moncsa   
E-mail: patkos.monika@everness.hu 

Levelezési cím: 1277 Budapest, Pf.: 67.
E-mail: info@everness.hu
Web: https://www.indiannyar-everness.hu/
Facebook: www.facebook.com/everness
Esemény: Everness Indián Nyár 2019

logo